Değişim ve İade Bilgileri
WhatsApp (0850 305 01 63) hattımızdan iade talebinde bulunabilirsiniz, lütfen iade ve cayma koşullarını dikkatlice okuyunuz. İadesi kabul edilmeyen gönderilerde iade ve geri iade ücreti müşteriye ait olacaktır.
Değişim veya iade işleminiz ürün bize ulaşınca kontrol edilerek gerçekleştirilir.
Değişim ve İade Şartları Nedir?
Üründe üretimden veya paketleme kaynaklı herhangi bir kusur olması halinde veya yeniden satılabilirliğini korumanız halinde değişim/iade yapabilirsiniz.
El yapımı deri çantalar sipariş üzerine imal edilmektedir ve iade yapılmamaktadır, kişiye özel ve sipariş ürünlerinde 14 günlük cayma koşulları geçerli değildir.
Değişim işlemi tek seferlik bir işlemdir değişimi yapılan ürünün iadesi veya tekrar değişimi yapılmaz.
Hangi Durumlarda Değişim/İade Talepleri Kabul Edilmez?
Ürün kullanılmış ise (deneme amaçlı değil, kullanım amaçlı), ürün daha önce değiştirilmiş veya ürünün teslim tarihi (satın alma değil, sizin kargodan teslim alma tarihiniz) üzerinden 14 günü aşmış ise iade kabul edilmez.
Ücretlendirme Nasıl Yapılır, İade Süreci Nasıl İşler?
İade, değişim gibi durumlarda ürünün gönderim ücreti müşteriye aittir, ücretsiz kargo limitinin altında sipariş vermişseniz kargo ücreti sipariş aşamasında alınır. İade işleminde sadece ürün bedeli iade edilir, kargo ücretleri, kapıda ödeme ücreti gibi kargo firmasına ödenen ücretler iade edilmez. Ödemeyi kredi kartı/banka kartı ile yaptı iseniz iadeniz ödeme yaptığınız kredi kartı/banka kartına yapılır. İade talebiniz bankanıza bildirildikten sonra bankanıza bağlı olarak iadenin sağlanması 7 güne kadar sürebilmektedir. Firma olarak bankanıza sadece iade bilgisini vermekteyiz, süreç tamamen bankanızın kontrolündedir. Kapıda ödeme yöntemi kullanıldığında tüm ücretler kargo firmasına ödendiği ücret iadesi yapılmaz, sadece değişim yapılabilir, değişim işlemleri tek seferlik bir işlemdir.
Değişim/İade Ürünü Gönderirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?
Size gönderdiğimiz ürünün kargo aşamasında hasar görmemesi için paketlenmesi ve sorunsuz ulaştırılması bizim (SUMRA) sorumluluğumuzdadır. Aynı şekilde iade/değişim için gönderdiğiniz ürünün paketlenmesi de gönderenin (müşterinin) sorumluluğundadır. Bu nedenle sizin de iade kargonun paketlenmesi hususunda aynı özeni göstermenizi beklemekteyiz.